Curso Mar Navarro
Horario e datas
Impartido por Caroline Dream
Edificio do Xardín Botanico Ría do Burgo
Culleredo (A Coruña)
Prezo: 155,00€
DATAS E HORARIOS:
Xaneiro 2024
Martes 9 de Xaneiro de 16:30 a 20:00
Mércores 10 de Xaneiro de 10:30 a 14:00 e de 16:30 a 20:00
Xoves 11 de Xaneiro de 10:30 a 14:00
Se o número de participantes no curso fora de entre 10 e 12 persoas a sesión do mércores remataría ás 19h.
Prazas: 16
Non é necesaria experiencia previa.
1. Reembolso do importe do curso
1.1 No caso de anulación por causas de forza maior devolveríase o total do importe ás persoas inscritas.
1.2 No caso de que non houbera o mínimo de 10 inscricións o curso podería anularse, e en tal caso devolveríase o total do importe pagado.
2. No caso de anulación do curso por enfermidade, accidente ou imprevisto do profesor
3. No caso de anulación por parte do participante
3.1 Non se reembolsará o importe do curso en ningún caso, excepto se houbera lista de espera e a praza fora ocupada por outra persoa que realizará o pago.
Contido
O traballo principal do curso é a procura ou potenciación do clown propio, e coñecer as claves da graza.
A quen vai dirixido?
A calquera persoa que queira gozar dunha potente experiencia
persoal e clownesca. A quen teña algunha experiencia e queiran seguir potenciando o seu clown ou reciclarse. E a todos os que queiran descubrir algunhas das claves da graza.
Non é necesaria experiencia
Onde está a graza?
A risa é sen dúbida un fenómeno social e contaxioso. Todos sabemos que cando estamos sós apenas rimos, con todo experimentamos a risa con moita máis facilidade en grupo, e especialmente cando existe un vínculo afectivo entre persoas. Sempre foi algo obvio para os pallasos, pois compartir é algo integral á súa arte. No momento en que o pallaso aparece lanza unha invitación ás persoas presentes a través da súa mirada, a entrar, participar e mesmo modificar o universo no que habita. Un universo cómico, cheo de todo tipo de grazas e desgrazas, e do que o público tamén forma parte. Á fin e ao cabo , o que o pallaso nos mostra non é máis (nin menos) que unha amplificación do que todos nós somos. Non é o mesmo ser gracioso que facerse o gracioso. Os pallasos non esixen ou esperan nada, e un derivado natural do seu comportamento aberto, xeneroso, honesto e próximo, é a complicidade. E a complicidade é, sen dúbida, un dos ingredientes máis importantes para desencadear a risa. Saber manter a complicidade co compañeiro abre as portas ao xogo e o pracer. E conseguir a complicidade do público é obter o permiso para "ir máis lonxe", e estar así máis preto e gozar máis.
A graza está en todas partes pero hai que saber recoñecela e sobretodo
hai que saber comunicala con graza, valia a redundancia.
O traballo principal do curso é a procura e potenciación do clown propio, coñecer as claves da graza, e profundar nos elementos necesarios para crear complicidade entre pallasos, e entre estes e o público. Traballaremos desde o xogo e o pracer, a honestidade, a comunicación co público e co compañeiro, o fracaso, o éxito, a vulnerabilidade, a estupidez, as emocións, a esaxeración...
Aprenderás...
• A aumentar a túa capacidade de escoita cara ao teu compañeiro pallaso.
• Onde enfocar a túa atención para aumentar as risas no público.
• A recoñecer unha proposta de xogo e saber como desenvolvela.
• Converter os teus impulsos internos en accións cómicos.
A dispoñibilidade dos participantes cara ao traballo é esencial.
Os participantes deben traer
Roupa e calzado comodo.
Un nariz vermello pequeno con goma elastica se xa a tes, senón poderás
comprar un estupendo nariz de latex (material brando) no curso
Mar Navarro
Formada en la Escuela de Teatro de Jacques Lecoq de París, donde realiza los dos años profesionales (1990-92), el tercer año pedagógico (1993-94), especializándose en la pedagogía de la escuela y el L.E.M. (Laboratorio de estudio del movimiento).
Tambien con Etienne Decroux en su escuela de Boulogne-Billancourt (1981-82), Pierre Byland (Clown), Michel Azama (dramaturgia), Sarah Kane (Chekhov), Kameron Steele (Suzuki) y Mary Overlie (Viewpoints), entre otros.
Ha sido profesora de movimiento escénico e improvisación en la Escuela de Cinematografía de la Comunidad de Madrid y en el Teatro de la Abadía de Madrid. También ha sido profesora invitada de gestual en la RESAD (Real Escuela Superior de Arte Dramático de Madrid).
Ha sido responsable del movimiento y entrenamiento de actores en espectáculos como:
– «El Retablo de la avaricia, la lujuria y la muerte» de Valle Inclán y «Los Entremeses» de Cervantes, ambos dirigidos por Jose Luís Gómez para el Teatro de la Abadía.
«La noche XII» de Shakespeare, dirigida por Gerardo Vera para el Teatro de la Abadía .
«Historia de una escalera» de Buero Vallejo, dirigida por Juan Carlos Pérez de la Fuente para el Centro Dramático Nacional.
«Divinas Palabras» de Valle Inclán (premio de la crítica de Nueva York en 2008) ; «El Enemigo del Pueblo» de Henrik Ibsen ; «El Rey Lear» de Shakespeare ; y «Platonov» de Chéjov, dirigidas por Gerardo Vera para el Centro Dramático Nacional.
«La Averia» de Friedrich Dürrenmatt, dirigida por Blanca Portillo y ganadora de cinco premios Max en 2012.
«En esta vida todo es verdad y todo es mentira» de Calderón de la Barca, dirigida por Ernesto Caballero para la Compañia Nacional de Teatro Clásico. Y «La Noche Toledana» de Lope de Vega dirigida por Carlos Marchena para la Joven Compañía de Teatro Clásico estrenada en Mayo de 2013.
“Paura” de la Compañía Lucas Escobedo. Mejor espectáculo de circo en los premios de las Artes Escénicas de la Comunidad Valenciana 2021.
“Mio Cid”. Interpretado y dirigido por José Luis Gómez en 2021. Producción del Teatro de la Abadía.
«Vuelan Palomas» ( Arte de sermones para tiempos inciertos ). Dirección de José Luis Gómez con producción de la Compañía Nacional de Teatro Clásico y del Teatro de la Abadía en 2023.
Junto a Joaquín Hinojosa ha traducido al castellano el libro de Jacques Lecoq «El cuerpo poético».